Tuesday, July 5, 2011

PENGENALAN POLIKLINIK BIO-SUCINAS

   
        Poliklinik Bio-Sucinas dibuka pada 28hb Februari 2000 dengan beralamat di  No. 2 Jalan Padi 2, Bandar Baru Uda, Johor Bahru, Johor, Malaysia.  Ianya terletak di dalam lingkungan Pembangunan Iskandar . BIO-SUCINAS adalah gabungan daripada ertikata iaitu  BIO  ; sesuatu yang berkaitan tentang kajian kehidupan. 
SUCI  - Bersih dan  NAS ;  Ayat al-Quran atau hadis yang diguna pakai sebagai pegangan dalam hukum syarak. BIO-SUCINAS  secara amnya bermaksud "kehidupan yang suci dan  bersih dari segi fizikal dan spiritual dengan berlandaskan kepada pegangan kitab suci Al-Quran dan hadis".

Semenjak penubuhannya, Poliklinik ini telah dikunjungi oleh pelbagai lapisan bangsa dan masyarakat . Poliklinik Bio-Sucinas juga merupakan panel kepada beberapa syarikat  dan institusi kewangan. Polikilinik Bio-sucinas juga telah dilantik sebagai klinik panel pemeriksaan kesihatan bakal jemaah haji Malaysia. Doktor Poliklinik ini juga telah berdaftar dengan Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Malaysia.  Poliklinik yang dibuka hampir 15 jam sehari ini, bukan hanya menjadi tumpuan warga kota Johor Bahru sahaja, malah ia   juga menjadi tumpuan warga luar terutamanya  pesakit-pesakit daripada Singapura dan Kepulauan Batam, Indonesia.

Berpegang kepada  prinsip  "KESIHATAN ANDA ADALAH KEUTAMAAN KAMI",  Poliklinik ini akan terus memberikan perkhidmatannya yang terbaik  dalam  memberi sumbangan kepada masyarakat secara umumnya, kerana kami percaya bahawa anda semamangnya adalah keutamaan kami.



Poliklinik Bio-Sucinas di Bandar Baru Uda , Johor Bahru




Taman permainan untuk kanak-kanak bermain.


Stok ubat-ubatan 


stok ubat-ubatan















8 comments:

  1. As salam sy su,sy nk promote produk Alpha Lipid Lifeline & SD2,sy bg harga istimewa.
    Boleh contact sy 0177975687

    ReplyDelete
  2. salam, saya fresh gardute diploma in nursing, saya ingin memohon jawatan kosong sebagai jururawat,saya tinggal no phone saya 0122462750 dan email nurafifaaini92@gmail.com

    ReplyDelete
  3. salam. saya enny fresh graduate diploma in nursing. saya nak memohon jawatan sebagai jururawat. masih ada kekosongan lg? saya tinggakan no tel 0177630560 dan email saya enny.fadzlin@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Date : 13/12/2014
    Time : 9.40pm
    Dr in-charge : Dr Firdaus (locum)

    We came all the way from Pasir Gudang and the doc refused to accept another one patient (there were one patient before me at registration counter and the nurse told me the Doc will only accept one patient n they practically throw us away). What kinda clinic is this?

    ReplyDelete
  5. Salam. I would like to enquire about locum for doctors in your clinic.

    Dr. Siti sarah
    0196157422

    ReplyDelete
  6. Ada pricelist utk rawatan di sini?

    ReplyDelete
  7. Brp byrn khatan kanak kanak.

    ReplyDelete
  8. Saya call berkali² xangkat²…mcm xde funtion no telefon yg dsediakan.

    ReplyDelete